בשנים האחרונות נעשה מאמץ כביר להעביר סרטים לפורמט דיגיטלי. במסגרת זו נסרקים בארכיונים ברחבי העולם סרטים קלאסיים באיכות גבוהה, המאפשרת הצגתם המחודשת לקהל. כך, באדיבות איגוד הבמאים של ארגנטינה ושגרירות ארגנטינה בישראל – אנו זוכים להציג החודש ארבע קלאסיקות של הקולנוע הארגנטינאי, דרכם ניתן לעמוד על השינויים הפוליטיים והקולנועיים שחוותה המדינה בארבעת העשורים האחרונים. הדי המאבקים החברתיים והפוליטיים ניכרים לא רק בנושאי הסרטים אלא גם בסגנונות הקולנועיים, שנעים בין אקספרסיוניזם, פנטסיה ריאליסטית, ריאליזם חברתי ודרמה אישית. כל אחד מהסרטים בתוכנית מציע מבט שונה על נושאים דומים, וצפיה בארבעת הסרטים יחדיו היא אפשרות לעקוב אחר התפתחותה של תרבות קולנועית והאופן שבו היא מתמודדת עם המציאות המקומית.
סור (דרום)
עם סיום המשטר הצבאי משתחרר פלוראל מהכלא. בדרכו אל אשתו המחכה בעינים בורקות, מלווה אותו חברו אלנגרו, שאמנם נרצח בשנות החונטה, אבל עכשיו מסייר עם פלוראל בין רגעי העבר ומסייע לו להתמודד עם המחשבות, הסיוטים והפחדים אחרי שנים של העדרות, עד שיתאחד עם אשתו.