קארן ומרתה הקימו בית ספר ופנימיה לנערות. כאשר הן נוזפות באחת התלמידות, היא מפיצה שמועה שהן זוג לסביות וגורמת להתרסקות חייהן של השתיים. זוהי הפעם השניה שבה מעבד ויילר את המחזה של ליליאן הלמן, ומהאנסמבל המקורי של שנות השלושים נותרה מרים הופקינס הגדולה, כאן בתפקיד של מורה שמרנית. אולי בעינים עכשוויות רומן בין שתי מורות לא נראה אסון, אבל השמרנות שבבסיס הסרט איננה נדירה גם היום. ויילר מביים את הדרמה הזו באותה מיומנות קולנועית נהדרת: עם הופעות מדודות של הפבורן ומקליין, ובעיקר עם מלאכת מצלמה נהדרת: שימוש בגווני השחור לבן, המסגור, התנועה בתוך הפריים - שמוסיפים שכבה נוספת של פרשנות לדרמה שעל המסך.