סרטו החמישי של יוזו איטאמי תוקף את מסורת הגיישות בתרבות היפנית. אשתו בתפקיד הראשי מגלמת דמות של מארחת אטרקטיבית נדיבה אינטליגנטית וחזקה - "א-גה-מאן", שהוא המונח היפני לאשה שמביאה כל טוב על הגבר שלה. היא עוברת מזרועות איש דת קשיש לבנקאי אמיד לפוליטיקאי מבטיח - לכולם היא מביאה מזל כל עוד הם שוהים במחיצתה. כשהיא עוברת הלאה, משתנה גם גורלם. יותר מכל דבר אחר בוחן איטאמי את ערכיו של הגבר היפני המודרני - את אופיו האינפנטילי, את ערכי המוסר המעוותים שלו, את התלות שלו במין השני, ואת העדרה של כל יכולת שליטה עצמית מצדו.