טקסס, תחילת שנות השמונים. מזוודה מלאה במזומנים היא המטרה שאליה מכוונים כמה חצים: הראשון הוא טקסני צעיר ולא מתוחכם המנסה לשפר משמעותית את עתידו ועתיד זוגתו. האחר הוא רוצח שכיר נטול עכבות שנשלח להשיב את המזוודה לבעליה. בעקבם מזנב נציג החוק בדמותו של שריף מזדקן ומהורהר שמנסה להבין מה עדיף: לעמוד על שלך או לשוב הביתה בשלום. בסגנון צלול ובהיר – כשהצילום של רוג‘ר דיקנס חובק את נופיה של אמריקה בכל רוחב המסך, עם דמויות מדוייקות ופסקול נטול כל מניפולציה מוסיקלית יצרו האחים כהן את הטוב שבסרטיהם – מלנכולי, קשוח ומלא אימה – חוויה פיסית הנחרתת בגוף ובלב במשך זמן רב.