אורחת הסינמטק: ונסה פילו
פני מלאך
מרלן מגדלת לבד את בתה אלי בת השמונה אבל זה לא מונע ממנה להמשיך לבלות כמו רווקה, לשתות ולפגוש גברים בלי הפסקה. כאשר היא שוכחת לחזור הביתה, אלי צריכה למצוא מישהו אחר שידאג לה. מרלן היא דמות שאי אפשר שלא לאהוד.
מרלן מגדלת לבד את בתה אלי בת השמונה אבל זה לא מונע ממנה להמשיך לבלות כמו רווקה, לשתות ולפגוש גברים בלי הפסקה. כאשר היא שוכחת לחזור הביתה, אלי צריכה למצוא מישהו אחר שידאג לה. מרלן היא דמות שאי אפשר שלא לאהוד.
אחרי חופשת הלידה, מרים מתכוונת לחזור למשרד עורכי הדין בו עבדה. לוקח זמן עד שמוצאים מטפלת, אבל לואיז כובשת אותם. אך כאשר מערכת היחסים בין המשפחה למטפלת הופכת סימביוטית מדי, נדמה כי כבר קשה להתיר את הקשרים. דרמה משפחתית שבאופן עדין וסמוי מתפתחת לכדי מותחן פסיכולוגי.
שום דבר לא יציב בחייה של אנאיס. כשהיא פוגשת מו"ל שמבוגר ממנה בכמה שנים הוא כובש את מיטתה אבל מהר מאד היא מסתקרנת יותר מזוגתו – סופרת מפורסמת ובשלה. סרט הביכורים של שרלין בורז'ואה-טאקה הוא קומדיה רומנטית מתוקה ששווה להתמסר לה, עם גיבורה עכשווית והופעות שמאירות את המסך.
מרת ז’אקיל היא מורה מותשת למדעים. תלמידיה לא שמים עליה ונדמה ששום דבר כבר לא יכול לעזור לה או להם בחיים. אבל אז במהלך לילה במעבדה, פוגע בה ברק. עם תסריט פרוע, הופעה אדירה של איזבל הופר ואפקטים פשוטים הוא מגיש סאטירה חברתית שנונה וראויה ביותר לתשומת לב.