מהרגע בו יצרה גבריאל "קוקו" שאנל את שאנל מספר 5 בשנת 1921, נעשה הניחוח האיקוני לסמל האולטימטיבי של פשטות יוקרתית. אך רק מעטים מכירים את התפניות והסיבוכים בסיפור זה. בשנת 1924, מימנו האחים ורטהיימר את מלוא עלויות המימון והייצור של הבושם, אלא ששאנל, שמעולם לא הייתה מרוצה מהסכם הבעלות, ניצלה את קשריה במשטר וישי ואת חוקי האריאניזציה של תקופת המלחמה כדי לדחוק את האחים ורטהיימר מחוץ לעסק. היא נכשלה, אך המשיכה ליהנות מהרווחים, וכך נעשתה לאחת מנשות העסקים העשירות בעולם לאחר המלחמה. סרט תיעודי מותח זה שופך אור על התפתחות שוק היוקרה העולמי ועל הסודות המסחריים שמאחורי שאנל מספר 5.